Advarsel for utilgjengelige gullkjøpere

Markedet for salg av gull har eksplodert, noe som har ført til at en stor mengde nye gullkjøpere har etablert seg.

Har de noen kundeservice ?

Som regel er dette positivt for deg som kunde, tilgjenglighet og valgfrihet er viktig. Dette betyr at du bør se opp for selskaper som utelukkende ser på salget  - og ikke kunden. eksempel på dette er gullkjøpere som har uklare kontaktopplysninger, som er utilgjengelige på telefon, eller benytter seg av en telefonsvarer som "kundeservice".

Bra service er gull verdt

Det å kunne få kontakt med gullkjøperen er viktig av samme grunn som når man i andre tilfeller kjøper eller selger noe. Du kan stille spørsmål, følge salgsprosessen, eller kontrollere om din forsendelse har kommet fram. En god kundeservice er et godt tegn på at du handler med en seriøsgullkjøper. Heldigvis finnes det gode eksempler på gullkjøpere som tar kundeservice på alvor. Når du skal se etter en gullkjøper, velg en som er tilgjengelig både på telefon og epost, lange åpningstider og tilstedeværelse på sosiale medier som for eksempel Facebook er også en fordel.

Hent gullpriser